Leta i den här bloggen

23 januari 2012

bloggproblem

Min blogg har ej fungerat  på ett bra tag.. vet ej vad som hänt har ej kunnat kommentera varken mina egna inlägg eller göra nya...
Gör en test nu får väl se vad som händer..


Hahhh det verkar fungera som det aldrig varit nåt fel ser jag ...


Iallafall  blev jag ledig från jobbet på grund av ombyggnationer ..
Så det är stängt på Napoli till den 31 jan..
Borde kännas bra .. men jag vet inte jag blev rastlös bara ..
Hoppas gubben kan ta ledig ett par dagar så vi kan använda ledigheten på ett bättre sätt..
Det är alltid roligare att vara ledig tillsammans.. Och göra nåt kul ..
Just nu sitter och avnjuter Volbeat ... det är mina stora favoriter i musikväg just nu

Jag vet inte det finns inte bättre enligt min åsikt...

1 kommentar:

  1. Vad bra att det ordnat sig med bloggen nu och
    försök göra ngt bra av din ledighet nu!

    Ledigheter är väl inte riktigt lika eftertraktade när man inte valt dem själv. Blir du utan lön dessutom?

    Annars, är det bra med hälsan nu?

    Lite privata frågor kanske, svara om du vill på FB i privat meddelande.

    Kram

    SvaraRadera