Leta i den här bloggen

11 december 2011

julen

står inför dörren.. jag brukar inte plocka fram julen så här långt före..
men Tomten är nyköpt så det fick sin plats redan nu
Köttbullarna är klar.. det övriga i matväg måste man vänta med tills dagarna före jul
Jag har varit bortskämd med att ha hela dagarna på mig att fixa jul .. men nu när jag börjat jobba heltid är det kvällarna som äller som för alla som jobbar.Men jag skulle inte vilja byta tillbaka det igen.
Jag hittade en lampa som jag gått och funderat på att köpa bra länge--- men varit för snål att slå till . Nu har jag fått hem den. och känner mig nöjd över valet..

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det fullt upp med julförberedelserna! Har gjort kålrotslådor och kanelbullar i helg samt handlat julklappar.

    Vad roligt att du trivs med jobbet, antar att du fått lite mer pengar i börsen oxå så du kunde köpa dig en cool lampa tex!!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. fint sken. Snygg tomte. Jag har också gjort köttbullar i helgen. vi brukar inte överdriva med maten, utan vi gör endast det vi säkert äter úpp/inga-britt

    SvaraRadera