Leta i den här bloggen

6 november 2011

Höst

Ja november månad kan man nog kalla för höst.







Det är en månad som jag inte gillar speciellt.

Det är som mittimellan kännsla på nåt vis,

varken det ena eller det andra så att säga...

Jag jobbar som lunchansvarig på restaurang Napoli sen i mitten av oktober månad.

Egentligen är jag praktikant men jag fick fria händer när det gällde lunchen. Får väl se om det leder till anställning i december månad.

Mycket tyder faktiskt på det.

Man får ju hoppas att det är rätt kännsla...

Jag trivs bra med att jobba självständigt och få bestämma hur jobbet ska gå till.

Det är som min grej...Veckorna går så fort när man jobbar ..så snart är det vinter och det är tusen gånger bättre än en regning november..
Bilerna tagna på min promenadväg.. jag går till och från jobbet . bra motionstillfälle.på drygt 3 km varje dag
I och för sig inte så långt, men regelbundet. det är det som är det bästa med motion.













1 kommentar:

  1. Så himla kul att du trivs på restaurangen, håller tummarna hårt för en fortsättning.

    Kram ♥

    SvaraRadera