Leta i den här bloggen

16 september 2011

bloggtorka

Jag har lidit av både bloggtorka och har haft rätt jobbigt med mina gallabesvär.
Åkt in och ut på akutmottagning,inlagd och vise versa...............
Nu senast blev jag kvar på sjukhuset i 5 dar.
Jag hade dragit på mig en inflammation i bukspottskörteln på grund av att en sten täppt till i en gallgång.
Men nu på måndag händer det,som jag både gruvat och kännt att det kan bli en vädning med mina bekymmer.
Nämligen operation. Jag ska få ta bort min gallblåsa.
Man kan tydligen leva bra utan den.

Det gick fortare än jag kunde ana,att komma till op.
Men jag fick prio 2 som man kallar det.Det innebär en viss förtur i kön.
Jag hoppas verkligen att det går att göra en sk. titthåls op det blir så mycke snabbare återhämtning mot att man måste "öppnas"

3 kommentarer:

  1. Har förstått att det är väldigt smärtsamt med gallbesvär, vad bra att du ska få hjälp med det!

    Kram o Lycka till!

    SvaraRadera
  2. nu har du ju bort bort gallblåsan och det måste väl kännas skönt./ibw

    SvaraRadera
  3. Hur mås det nu? Krya på dig moster!

    SvaraRadera