Leta i den här bloggen

27 april 2011

Mc sugen

Jag har varit ner till S-vall på 6 v kontroll efter min op.
Passade på att titta in i en mc butik.
Visst suger det rejält i MC tarmen det måste jag erkänna.. Det varju ett tag sen jag kunde åka med stelop i ryggen och allt som blev sen ...
Men nu är jag riktigt bra i min rygg och det hindrar inte att åka motorcykel.
Nu gäller det bara att komma in i mitt skinnställ igen.
Men till sommarn så är jag där.Det känns jätte roligt!
Jag tror det blir en Suzuki igen.. det fanns ingen lämplig inne just nu.. T provsatte sig på en Dukati..Men det är ingen cykel som man åker två på ...Ljudet skulle jag tänka mig spela in så man fick vakna till den på mornarna :-)

3 kommentarer:

  1. Där har du ett bra mål med en bra belöning! Man skall unna sig det man tycker är roligt i livet.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snart kommer ni till oss med MC, eller hur ? Jag skulle vilja lära mig köra motorcykel, det ser ju roligt ut när andra gör det.

    SvaraRadera
  3. Åh, så härligt med mc. Jag älskar och köra/åka. Tyvärr vart jag aldrig klar med mitt mc-kort. Men övningsköra kan man ju alltid göra. ;) Bara ljudet av vårens först uttagna cyklar ger mig vällustiga rysningar på ryggen...

    SvaraRadera