Leta i den här bloggen

29 juli 2012

stora planer på gång

  Ja jag har det !

Det är superlänge sen jag gjort nåt inägg här på min blogg
Men nu kände jag att det var dags!
Som sagt var har jag stora planer på gång
Jag vet inte om jag ska hålla med omgivningen min som tycker jag tappat förståndet toltalt! :-)
Själv tycker jag inte det......
Men det kan nog erkännas att det blir inga 40 timmars veckor för min del mer.
Men jag är helt på det klara med det ..
Jag ser framemot att bli egen företagare.
Jag har planer på att ta över restaurangen jag jobbat i sen oktober förra året.
Banken har sagt ja .. och förhandlingarna har påbörjat med nuvarnade ägaren som är min chef.
Det kliar i fingrarna att få min egen stil på restaurangen....
Jag behöver en kock för lunchen maten. så jag kan släppa den delen och ägna mig åt resten av sysslorna.
jag har ju endel att sätta mig in i .. lära mig baka pizza det är svårare än jag trodde.
att få upp den på spaden var faktiskt inte så lätt... men skam det som ger sig :)

4 kommentarer:

  1. Men så roligt!! Önskar dig Lycka till! Vi kommer och äter när du tagit över, det lovar jag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att du bestämt dig. Håller tummarna och önskar dig lycka till.

    SvaraRadera
  3. Tack! jag hoppas att det vind i seglen.. jag har endel att ta i med för att få som jag vill ha det .. men gillar man det man gör brukar pusselbitarna falla på sin plats tillslut

    SvaraRadera