Leta i den här bloggen

19 juli 2011

sommar
















Den underbara !Jag gillar verkligen läget just nu.På torsdag åker vi till

H-sand för att titta på en MC.Nu är det dags igen för hojåkning.












Hoppas verkligen det inte ser ut så här på vägen som det gjorde den 12 juli då jag åkte till IB och P-E i Bollnäs,efter en rejäl hagelskur..

Man kan aldrig sluta vara förvånad över vädrets makter.

Den här synen är ju inte så vanlig i mitten av Juli som tur är :-)

Det får man ju vara glad för...














Bättre är då denna situation!

vi åkte till IB & PE stuga i Harsa.

Och avnjöt ett härligt bastubad.Det är länge sen.. Har nog inte badat Bastu mer än engång tidigare hos min son sen vi sålde huset i Bredbyn.

jag sov på en utmärkt plats hos syrran.svalt och skönt var det i deras uterum som jag säger men hon envisades med att kalla det för inglasad balkong.nåväl vilken det nu var så var det en bra sovplats.Med dubbla madrasser under mig och vintertjockt täcke,mådde jag super!

2 kommentarer:

  1. Oj vilket hagelväder, ja det är spännande med vädrets makter ibland!

    Vad mysigt du har haft det hos lillasyster :)

    Mamma hälsar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. det var så trevligt när du var hos oss. Hoppas att du kommer snart igen, /inga-britt

    SvaraRadera