Leta i den här bloggen

17 februari 2010

JUBILERAR månad

(klickbara bilder)
Februari månad är en riktig firarmånad för oss Först jag den 5:e
sen min mitten son två dagar efter och min man nu den 17 :e
Vi fick fina teckningar av (T:s barnbarn) hon är 3 år.
Den lilla konstnären fick själv en liten födelsedags present en lille bror den 29 augusti.
Dom är födda på samma dag! :-)


Vi brukar inte köpa så mycke födelsedags presenter på ojämna år
så T fick bara en tårta,men jag fick en så fin orkidé av min man.











3 kommentarer:

  1. Fina bilder, det är ju allra roligast att få teckningar som ungarna gör själv, roligt minne. Grattis alla födelsedagsbarn.

    SvaraRadera
  2. Oo så fina huvudfotingar, jag tycker faktiskt att ni är er lika, Tommy ser lite förvirrad ut och du ser ut att ligga i soffan m händerna bakom huvudet o ser mycket nöjd o glad ut! :)

    F-låt att jag missade att gratta dig på rätta födelsedan, (jag får inte in fler födelsedagar att komma ihåg i min redan överfullda hårddisk), men grattis i efterskott, till er båda!

    SvaraRadera
  3. Vilket oflyt. Att bli snodd på ens egna dag av en nykomling. Stackars liten.
    Grattis till er båda i efterskott!

    SvaraRadera